Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizator
Patronat
Partnerzy

Polecamy książkę

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko
 

Joanna Apanasewicz, Ewa Barszczowska, Izabela Breguła, Katarzyna Gorzędowska, Barbara Halska, Natalia Jaksik, Krzysztof Jaworski, Zbigniew Jóźwiak, Adam Jurkiewicz, Marek Krupa, Sylwia Linek, Jolanta Okuniewska, Marcin Paks, Marlena Plebańska, Mariusz Rosiak, Marcin Springer, Monika Walkowiak

Twoja cena: 10,00 zł / 198,00 zł

Zamów

Harmonogram Ogólnopolskiego Zlotu Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów

DZIEŃ I - 22 MARCA (PIĄTEK)
 

08.00-09.00

Rejestracja uczestników

09.00-09.10 Rozpoczęcie Zlotu
09.10-10.00 Cyfrowa rodzina – nowe wyzwanie w pudełku z zabawkami
10.00-10.20

Jak wykorzystać nowoczesne technologie w procesie edukacyjnym

10.20-11.05 Wykorzystanie innowacyjnych metod nauczania z użyciem interaktywnego oprogramowania
11.05-11.25 Działania Europejskiego Funduszu Społecznego dla Edukacji – na co i jak można pozyskać środki
11.25-11.45 Nauczania hybrydowe na przykładzie kontrowersyjnym
11.45-12.00

Przerwa kawowa

12.00-15.15

 

 

 

 

Warsztaty w 4 grupach

  1. Jednolita pracownia interaktywna – jak jeden ekosystem technologiczny wspomaga pracę nauczyciela
  2. Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam — przyjazne oblicze matematyki i programowania
  3. Innowacyjna nauka programowania i STEAM z robotem Codey Rocky (Codey Rocky; jak w łatwy, ciekawy i angażujący sposób uczyć języków Scratch i Python; jak wprowadzać innowacje w szkole wykorzystując edukację STEAM i Internet Rzeczy)
  4. Augmented Reality (rzeczywistość rozszerzona) w edukacji (smartfon lub tablet jako narzędzie pracy nauczyciela – przegląd aplikacji AR; storytelling z wykorzystaniem aplikacji 3DBearApp AR; hologram – zaczaruj swoich uczniów)
15.15-16.10

Przerwa obiadowa

16.10-18.00

Warsztaty w 2 grupach

  1. Od zera do kodera. Pierwsze kroki w nauce kodowania od przedszkolaka do uczniaka. Kodowanie online i offline (nauka kodowania przez zabawę i ruch; dostępne narzędzia; od kodowania offline do wykorzystania nowoczesnych technologii)
  2. O projektach edukacyjnych „od kuchni” (dlaczego warto pracować metodą projektu; jak się za to zabrać, czyli co planować, jak realizować i dokumentować; dobre projekty, czyli jakie)
18.00-20.00 Czas wolny
od godz. 20.00

Kolacja i wieczór integracyjny

 

 

DZIEŃ II - 23 MARCA (SOBOTA)
 

07.30-09.00 Śniadanie
09.00-09.30

Co siedzi w Sieci, czyli darmowe ciastka (prywatność a darmowe aplikacje; jak dostosować uprawnienia aplikacji)

09.30-10.00 Trendy EdTech, które mają znaczenie
10.00-10.30 Sezamie, otwórz się! Nabywanie i rozwijanie kompetencji kluczowych (jak doskonalić umiejętności w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych; kształtowanie właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy)
10.30-11.15 Jak rozmawiać z uczniami o mowie nienawiści. Przykłady dobrych praktyk
11.15-11.45 To my jesteśmy szkołą. Samorząd Uczniowski
11.45-12.00

Przerwa kawowa

12.00-15.15

Warsztaty w grupach

  1. Cyfrowa ciemnia fotograficzna (myszka vs tablet graficzny; jak poprawić jakość zdjęcia; darmowa alternatywa dla Photoshopa)
  2. "Magiczny Dywan" w edukacji, czyli jak rozwijać kompetencje matematyczne, społeczne i inne za pomocą rąk, nóg i nie tylko (edukacja poprzez ruch, czyli o  rozwijaniu kompetencji prostych i złożonych z wykorzystaniem wybranych gier i zabaw; funkodowanie, czyli jak rozwijać myślenie koputacyjne; magiczny dywan a diagnozowanie potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dziecka/ucznia)
  3. Modułowa pracownia przyrodnicza, czyli biologia, której nie zapomnicie
  4. Myślenie wizualne – innowacja pedagogiczna

15.15-15.30 Podsumowanie i zakończenie Zlotu
15.30-16.30 Obiad

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.