Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizator
Partnerzy
Patronat

Polecamy książkę

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko
 

Joanna Apanasewicz, Ewa Barszczowska, Izabela Breguła, Katarzyna Gorzędowska, Barbara Halska, Natalia Jaksik, Krzysztof Jaworski, Zbigniew Jóźwiak, Adam Jurkiewicz, Marek Krupa, Sylwia Linek, Jolanta Okuniewska, Marcin Paks, Marlena Plebańska, Mariusz Rosiak, Marcin Springer, Monika Walkowiak

Twoja cena: 60,00 zł / 198,00 zł

Zamów

Harmonogram Ogólnopolskiego Zlotu Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów

DZIEŃ I - 23 MARCA (PIĄTEK)
 

08.00-09.00

Rejestracja uczestników

09.00-09.10 Rozpoczęcie Zlotu
09.10-11.35

Rodo - rozporządzenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (na czym dokładnie będą polegały wprowadzone zmiany i kogo obejmą, które z nich są najistotniejsze, co grozi za ich nieprzestrzeganie, jak przygotować się do ich wdrożenia)

  Nowoczesne i oszczędne rozwiązania drukujące dla edukacji
  Audiowizualne systemy – nowoczesne rozwiązania w edukacji
  Terminale w służbie szkoły – pracownia komputerowa, biblioteka, sekretariat i inne
 

Poznaj programy Microsoft dla szkół i nauczycieli (dowiedz się jak zacząć korzystać ze Skype in the Classroom, jak zaangażować się w społeczność Microsoft Educator Community oraz Microsoft Innovative Educator, a także jak zostać Szkołą w Chmurze Microsoft)

 

Cała prawda o tym jak uczyć praktycznie biznesu z wykorzystaniem gier edukacyjnych

11.35-11.50

Przerwa kawowa

11.50-15.05

Warsztaty w 4 grupach

  1. Jak sprawić, aby "aktywna tablica" była naprawdę aktywna? (przekonaj się jak wykorzystać potencjał nowych technologii,
    poznaj Explain Everything, zasady lekcji odwróconej, angażuj, inspiruj)
  2. Cyfrowa szkoła z wykorzystaniem technologii Smart
  3. Robot – jak to jest zrobione? Roboty edukacyjne mBot programowane w Scratch i Arduino na każdym etapie edukacji
  4. Strach ma wielkie oczy, czyli wykorzystanie drukarek 3D w szkolnej rzeczywistości (kartka papieru czy model przestrzenny - co lepsze w oczach ucznia; pomoce naukowe - zrób to sam z pomocą drukarki 3D, czyli proste programy i strony do tworzenia projektów przyjazne dla każdego; jak zainteresować ucznia nauką nielubianego przedmiotu - ciekawe modele inspiracją dla ucznia)
15.05-16.00

Przerwa obiadowa

16.00-18.00

Warsztaty w 2 grupach

  1. Problem e-uzależnień jako wyzwanie dla szkolnych programów profilaktycznych (wyniki badań ogólnopolskich nad zjawiskiem nałogowego korzystania z telefonów komórkowych w Polsce; model wdrożenia do polskiej szkoły katalogu usług związanych ze wsparciem osób e-uzależnionych)
  2. Przedsiębiorczy dyrektor, przedsiębiorczy nauczyciel
od godz. 20.00

Kolacja i wieczór integracyjny

 

 

DZIEŃ II - 24 MARCA (SOBOTA)
 

07.30-09.00 Śniadanie
09.00-11.45 Od nauczyciela do youtubera! Wykorzystanie kanału na YouTube w pracy nauczyciela (youtuberskie lekcje na zastępstwa i nie tylko, live-streamy jako sposób na powtórki, wykorzystanie kanałów YouTube i chmury w gamifikowaniu zajęć)
  Prawo autorskie i otwarte zasoby edukacyjne w szkole (czym różnią się darmowe zasoby od otwartych; wyszukiwanie, rozpoznawanie i poprawne używanie zasobów, takich jak zdjęcia, grafiki, fragmenty kursów i podręczników; licencje Creative Commons)
  Zmiany w Karcie Nauczyciela (m.in. ocena pracy nauczyciela, awans zawodowy, zatrudnianie i zwalnianie nauczyciela, wynagrodzenie nauczyciela, urlop dla poratowania zdrowia)
  Na drodze do Kronik@ - nowe cyfrowe repozytoria zasobów edukacyjnych
  Jak przystąpić i wdrożyć w szkole podstawowej program Aktywna Tablica
11.45-12.00

Przerwa

12.00-15.15

Warsztaty w 4 grupach

  1. Szkoła w Chmurze Microsoft, czyli jak można wykorzystywać usługi chmurowe w szkole oraz nowości w usłudze Office 365
  2. Zostań Eistein’em. Nauka logicznego myślenia poprzez programowanie i kodowanie robotów edukacyjnych
  3. Czy można zmieścić studio foto-video w kieszeni (jak robić lepsze zdjęcia smartphonem, telefon nauczyciela jako narzędzie edukacyjne - kamera, aparat, aplikacje, dodatkowe akcesoria, które wpłyną na jakość Twoich zdjęć i filmów)
  4. Wirtualna rzeczywistość (VR) w edukacji (VR jako wspomaganie nauczania; pełny VR: możliwość interakcji z symulacją przy użyciu takich urządzeń, jak kontrolery czy skanery ruchu, możliwość oglądania w goglach VR filmów 3D)
15.15-15.30 Podsumowanie, wręczenie nagród i zakończenie Zlotu
15.30-16.30 Obiad i zakończenie konferencji

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.